torsdag den 9. juni 2011

Masser af huer

Jeg har 'fået' en stor posefuld håndstrikkede huer fra en dame, hvis børnebørn er blevet for store...
Ja, de var jo ikke til hendes børnebørn alle sammen, men det er en genial reklame, når de går rundt med dem.

Men der findes jo andre børn ude i verden :o).
Så jeg har lovet hende at prøve, om jeg kan sælge dem.

De er så søde og er strikket i bomuld - perfekt til luren i barnevognen og til at ta' vinden i de små ører forår, sommer og efterår.
Mine børn har haft dem i mange farvevarianter :o).

De koster 60 kr og kan købes her - læg en besked og beskriv hvilken.
De kommer også på både Trendsales og Bettekun - på et tidspunkt :o).




5 kommentarer:

  1. Mmmh hvor er det nogle lækre farver! Desværre har jeg intet lille hoved der kan passe i dem :( Kan være nogle af mine venner skal forkæles med en overraskelsesgave til deres datter. Må lige tænke over det :) Er de 60 kr. inkl. porto eller kommer det oveni?
    Med venlig hilsen Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Mette - Jeg skal eje en! Der er en der er brun i bunden, med turkis og lime mønstre, med mennesker nederst, huse i midten og hjerter øverst! Den vil jeg gerne købe :)

    SvarSlet
  3. hold da op hvor er de flotte.

    SvarSlet
  4. hvad størrelse er det<?

    SvarSlet
  5. Pernille - nej det er 60 kr for huen. Portoen kommer oveni, men de vejer ikke meget..

    Mette - der er 2 med de farver og mønster - der er lidt forskel i den brune..

    Kristiane - ja, de er flotte. De er ikke lige store. Jeg har målt deres omkreds (uden at strække dem). Hvilken str. skal du bruge?

    SvarSlet