lørdag den 18. juni 2011

WWKIP-DAY

Jeg har været til WWKIP-Day i Viborg.
World Wide Knit In Public Day.

Foreningen 'Seriøst strik... for sjov' holdte strikke-dag i det hyggelige ishus ved Dollerup bakker lidt udenfor Viborg.

Inspirationen nærmest 'sprøjtede' rundt mellem os, og det er fantastisk at opleve mennesker, der rigtig gerne vil dele ud af deres store viden!


Foreningen findes i Viborg, Silkeborg og Århus.
Jeg tror da lige, jeg skal overveje ganske kraftigt at blive medlem til efteråret!!

4 kommentarer:

  1. For lige at komme med et indspark fra en helt anden vinkel:
    Fjordhesten i Danmark har et motto, der siger "Det er sjovt at tage fjordhesten alvorligt".

    Glædelig aften.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Wauv for en kombination af farver. De er flotte.

    Jeg er med i Husflid i Kolding og de giver også bare en masse tilbage. Det er så dejligt at være iblandt mennesker der brænder for det sammen som en.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Har denne forening mon en hjemmeside. Det lyder jo vildt spændende.

    SvarSlet
  4. Marianna - jeg har lavet link ved navnet. Kør musen henover foreningens navn, så kan du se linket og klikke :o)

    SvarSlet