søndag den 7. august 2011

Systue eller garnbutik

Jeg har haft en tænke-sommerferie i år.
Der skulle tages nogle beslutninger, og det var svært.

Jeg har haft min elskede systue og garnbutik i samme lille lokale på 25 kvm.
Det blev for proppet - garnet forsvandt mellem klippebord og symaskiner.
Nu er systuen og alt, hvad der har med syning at gøre flyttet ind i huset, og jeg er i fuld gang med at indrette min gamle systue til en lækker garnbutik.




I næste weekend er der messe, og så skal jeg ha købt meget mere garn - også fra andre producenter.
Og der er gjort plads til det, kan I se :o)
Jeg glæder mig helt vildt!!

14 kommentarer:

  1. Hyggeligt og overrskueligt. Og så alligevel slaraffenland. God søndag.

    SvarSlet
  2. Lækkert lokale. Det bliver dejligt ikke at skulle rydde op hver gang, du har brugt symaskinerne.

    Good luck.

    SvarSlet
  3. Årh det glæder jeg mig til at se :) Det ser allerede helt vildt hyggeligt ud! God beslutning, Mette :)

    SvarSlet
  4. EJJ hvor ser der hyggeligt ud Mette.. ;0) det giver go energi at få lavet en beslutning til handling.. Spændende med de nye garnér..
    Glæder mig til at se mere fra dig senere..
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Hejsa Mette. Det ser altså super hyggelig ud - fed ide med at hænge hæklenåle på den måde - må jeg evt. låne ideen?? er det fra Ikea??
    Men vi ses måske i weekenden - jeg står hos Dalegarn sammen med Britt - så kik endeligt ind og få en kold Cola..

    SvarSlet
  6. Waow - din butik ser rigtig fin ud.

    SvarSlet
  7. Hej Mette
    Hvor ser det hyggeligt ud. Må forbi en dag hvor jeg er på de kanter.
    Pia

    SvarSlet
  8. Dejligt lokale. Håber du bliver glad for dit valg :)

    SvarSlet
  9. hvor ser det bare super godt ud :) KH Micha

    SvarSlet
  10. Spændende beslutninger. Det ser lækkert ud.

    SvarSlet
  11. Held og lykke med din beslutning ;0)

    SvarSlet
  12. Hej Mette.

    Længe siden :o)
    Arj hvor ser det lækkert ud, det er jo det rene guf for garn elskere ;o) Skulle mine veje gå forbi det nordjyske, så skal jeg altså en tur forbi Bettekun :o)
    Håber alt vel oppe hos dig ??? Jeg har ikke været så meget i blogland, du ved, en doven have ;o)
    Så det er skønt, at kigge forbi dig og se, at der er godt gang i biksen :o)

    God messe Mette
    Kh Anette.

    SvarSlet
  13. Øj hvor er der blevet lækkert :)

    SvarSlet
  14. Hej alle I gæve piger
    Tusind tak for alle jeres søde kommentarer!
    I er selvfølgelig velkommen i butikken, og ring lige hvis åbningstiden ikke passer, så finder vi ud af det :o).
    Knus Mette

    SvarSlet