tirsdag den 23. august 2011

Vind fribilletter til KREATIV FRITID 2011

Så snupper vi lige en lille hurtig give away :o).
Jeg har jo været så heldig at få plads på Kreativ Fritid-messen i Viborg i næste weekend.

Derfor udlodder jeg nu 2 fribilletter til een af jer.
Jeg står på stand nr. 28 i Tinghallen - glæder mig til at se dig!



Reglerne er som de plejer:

1 lod for en kommentar
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link fra din blog
Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med.

Du kan sagtens deltage som anonym (uden at have en blog) - husk blot lige email adresse, så jeg kan få fat på dig, hvis du skulle være den heldige :o).

Jeg trækker vinderen mandag d. 29. august.

32 kommentarer:

  1. Jeg hopper på med 2 lodder. Ved hvem jeg vil invitere såfremt så fald osv. En blogger heromkring :)

    SvarSlet
  2. 2 lodder snupper jeg :)

    SvarSlet
  3. 1 lod
    mail: agmad@yahoo.com
    Agnes

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne med 3 lodder, kh Gitte ;)

    SvarSlet
  5. 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  6. Fantastisk! Jeg var endda lige ved at glemme messen, men jeg er med på tre lodder, og vil glæde mig til at se dig derinde.
    Knus Elsebeth, mit-stuff

    SvarSlet
  7. Skynder mig at putte 2 lodder i og håber jeg bliver den heldige.

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder. God nat.

    SvarSlet
  9. Træk mig ... træk mig ;0)
    smider 2 lodder i puljen

    SvarSlet
  10. Jeg skynder mig at lægge 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  11. jeg lægger også lige tre lodder i puljen

    Kh. Lis

    SvarSlet
  12. Put lige tre lod i puljen til mig ☺

    SvarSlet
  13. Jeg skal helt sikkert til Viborg. Jeg lægger 2 lodder i puljen og krydser fingre.

    SvarSlet
  14. Jeg snupper 3 lodder - Forventer kraftig at skulle afsted i år, for første gang!

    SvarSlet
  15. hej
    hvor lyder det som et mere end fristende tilbud, men jeg må se på at i andre for chancen da jeg selv skal arbejde og derfor ikke har muligheden for at bruge dem, så held og lykke til jer alle..

    SvarSlet
  16. Jeg snupper to lodder - og håber at lykkens gudinde må stå mig bi.

    SvarSlet
  17. 1 lod til mig. Kunne virkelig godt tænke mig et komme på messe.
    Email: maagaardsvej3@fiberpost.dk

    SvarSlet
  18. Jeg snupper 3 lodder. Håber jeg er den heldige vinder så der er flere penge at snolde for. Man kan hurtig blive fristet

    SvarSlet
  19. Jeg må helt bestemt på messen i år, for første gang. Jeg tager to lodder og håber på heldet.

    SvarSlet
  20. Jeg er med på 2 lodder (:

    SvarSlet
  21. Jeg har en del tid for mig selv den weekend, det vil være dejligt, at kunne tage på Husflidsmesse, så jeg vil gerne deltage med 3 lodder http://livetsgangpbakken.blogspot.com/

    SvarSlet
  22. Jeg er bestemt også med på 1 lod
    jettethorup@gmail.com

    SvarSlet
  23. Hey,
    Denne give away er jeg helt sikkert med på.
    3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    Kan ikke få min google-konto til at virke, så du får lige mail-adressen for en sikkerheds skyld: annie.rosendal@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med på 2 lodder, tak.
    VH Jette

    SvarSlet
  26. Vil gerne deltage med 1 lod.
    Har ikke selv blog, men følger en del kreative af slagsen.
    E-mail: seg@c.dk

    Hilsen
    Sine

    SvarSlet
  27. 1 lod til mig. Og jeg lover at komme og besøge dig på messen så :-)

    SvarSlet
  28. Har aldrig været på den omtalte messe, men måske det er i år det skal prøves...også selvom jeg ikke skulle være så heldig at vinde biletter....
    2 lodder til mig. Hilsen Joan M.
    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  30. jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. Min søde datter skal med.

    SvarSlet
  31. 3 lodder til mig! Jeg vil rigtig gerne se dine kreationer (og møde dig)
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet