mandag den 5. september 2011

Dagen derpå

En helt fantastisk weekend er veloverstået.
Det har været en stor succes at være med på den årlige husflidsmesse KREATIV FRITID i Viborg for første gang.
Jeg har uddelt mere end 500 visitkort, solgt rigtig meget garn og snakket med så mange mennesker, at der kommer en del vrøvl ud af min mund nu :o).

Men bare fordi messen er slut og reolerne er halvtomme, er der stadig arbejde i den forbindelse.
Sådan ser det ud, når man kommer hjem




Jeg har stadig ikke fået armene ned - det var SÅ fedt!
Tak til alle jer, der kiggede forbi min stand!

6 kommentarer:

  1. Og et stort klap på skulderen til dig, Mette :) Sådan!! Du har fortjent hvert et minut :)

    SvarSlet
  2. hej hvor fedt at høre at det var en succe for dig...

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre at det gik godt håber du har nogle gode fif til når jeg skal på marked ;-) og håber det giver en masse nye kunder til din butik

    SvarSlet
  4. Det ser arbejdsomt ud, - men så er det jo godt, at det var en dejlig oplevelse.

    SvarSlet
  5. Åh det er bagsiden ved en messe - Alt det pakken ud og rydden op når man kommer hjem:-) Det var rigtig hyggeligt lige at være omkring din stand - Den var SÅ flot. Jeg kan ikke helt få den fine kjole ud af hovedet - Jeg tror jeg må arbejde hårdt på at finde en der vil strikke den til Gry, når nu moderen ikke selv kan:-)

    SvarSlet
  6. Et STORT tillykke med succes-en.

    SvarSlet