fredag den 23. september 2011

Se min nye trøje

Så blev jeg færdig.
Og jeg er bare SÅ tilfreds.
Den er blevet lige som den skulle - efter billedet inde i mit hoved.


Den er lavet i det fantastiske Lerke garn fra Dale Garn.
52% blød merino uld og 48% egyptisk bomuld.
Det er bare så lækkert både at arbejde med og selvfølgelig at have på.

Trøjen er oprindeligt lavet i disse farver.



Og jeg har en sød kunde, som lånte mig denne version til at have med på messen i Viborg.


Det er kun fantasien, der sætter grænserne.
Og det er fedt at lege med farver!

Du finder kit til både min og den originale lige her.
Garnet er samme sted, hvis du selv vil sammensætte farver :o).

Har du lavet den i en anden farve, så send mig rigtig gerne en mail med et billede:
Det kunne være sjovt at lave en billedkavalkade.


14 kommentarer:

  1. Knallfin! Elsker fargene du har valgt!

    SvarSlet
  2. for pokker da den er fin ,jeg er sikker på den ville befinde sig godt i mit klædeskab ;O)

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig flot!! :) Det ser ud til at det bliver din nye yndling :)

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor er den lækker - især din udgave.
    Lurer lidt på hvad den mon vil koste som kit ?

    SvarSlet
  5. Tak piger!

    Garn og glas - følg linket i mit indlæg, så kan du finde den som kit og se priser :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot. Sådan en kunne jeg bestemt godt bruge. Jeg mangler bare en til at strikke den. Jeg er ikke god til så store projekter på strikkepinde :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot. Det er sjovt at se, hvor forskellige udtryk de to farvevalg giver. Jeg synes, at din sammensætning er lige i øjet.

    SvarSlet
  8. hej
    hvor ser den godt ud og sikke en tolmodighed du har haft med at hækle alle de små firkanter..

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå du er tilfreds. Den er super flot, og du ser bare godt ud i den :-)

    SvarSlet
  10. Ej hvor er den lækker :o)

    SvarSlet
  11. Den er bare SÅ flot !
    spændende.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  12. super super flot og lækre farver ;0)

    SvarSlet
  13. Rigtig rigtig flot!
    Syntes dine farver er meget bedre ♥

    SvarSlet
  14. Din udgave er simpelthen gudesmuk!!!!

    SvarSlet