tirsdag den 18. oktober 2011

Flotte farver

Det er simpelthen bare det skønneste at se på sådan en hel farveskala.
Jeg brugte meget tid på som lille pige at lægge tusserne i en flot rækkefølge og male farveskalaer..
Jeg bliver aldrig færdig med det.


Og tænk engang - når jeg er i min garnbutik, er jeg omgivet af de flotteste farveskalaer
- det er fantastisk!

Nu har jeg lige udvidet farveskalaen i Lanett fra SandnesGarn
- det ser godt ud ikk'?


Her finder du den lækre bløde merino uld - babyulden Lanett - fra SandnesGarn.

5 kommentarer:

  1. Det er smukt og meget lækkert.
    Tillykke med de vundne billetter - jeg er slet ikke misundelig! :)

    SvarSlet
  2. Nej, jeg bliver heller aldrig færdig med den øvelse - den giver et smukt resultat hver gang.

    SvarSlet
  3. Louise - det havde jeg slet ikke set - du kan tro jagten gik, men jeg fandt hurtigt ud af, hvor det var :o). FEDT!!

    SvarSlet
  4. wow - hvem der ejede en garnbutik suk

    SvarSlet
  5. Du har ret - det er fantastisk flotte farver :o)
    - og fristende ..
    mvh Mona

    SvarSlet