mandag den 31. oktober 2011

Lav selv dine knapper - DIY

Vi har været i 'knapperiet' :o).
Børnene og jeg har lavet knapper.

Først lavede vi stofbetrukne knapper, som er så fine at bruge som en lækker detalje.


Vi hjalp hinanden med at tegne ringe og klippe runde stykker stof.


Derefter lagde vi dem ovenpå 'knap-laveren', knappen ovenpå, og så trykkede vi stoffet på plads med spidsen af en saks.


Overdelen trykkes på med 'knap-laverens' overdel og vupti - knappen er færdig og skal bare trykkes ud.


God fornøjelse!


7 kommentarer:

  1. Ej, det ser da nemt ud! Sejt. Det skal prøves. Skal bare lige have fat i sådan en knap-laver...

    SvarSlet
  2. flotte flotte knapper i har fået lavet ,jeg kender godt det knappe værktøj, mon ikke det er fra Prym? jeg mener stof 2000 også har dem, de fine knapper kan bruges til en masse sjove ting og sager ..

    SvarSlet
  3. Genial måde at lave knapper på. De kan da bruges til en masse flotte ting.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. hvor ser de fine ud.
    Praktisk med sådan en 'knap-laver'.
    mvh Mona

    SvarSlet
  5. De er så fine!
    Dem må jeg prøve at lave:-)

    SvarSlet
  6. flotteknapper, hvor kan jeg købe en sådan knappelaver?

    SvarSlet
  7. Ja, værktøjet - 'knap-laveren' - fås i Stof og Stil og sikkert også i Stof2000..

    SvarSlet