tirsdag den 25. oktober 2011

Nogen der kan bruge en billet?

Endelig vandt jeg en give away!
Ih, hvor er jeg glad!!


Jeg har vundet billetter til Kreative Dage hos Tina.
Det er helt fantastisk - tusind tak, Tina!

Jeg glæder mig til at komme ned og kigge uden selv at have en stand - bare have tid til at gå rundt og ose..
Uh, det bliver godt!!

Tina og Karen laver et Bloggerscorner på deres stand, så vi bloggere kan mødes.
Du kan bestille et badge hos Tina lige her, så vi kan se, hvor du blogger fra :o) - jeg har bestilt mit.


Da min veninde selv har en fribillet, har jeg en billet tilovers..
Nogen der kan bruge den?

Jeg laver en hurtig lille give away - det er vist mest fair.
Du er med i lodtrækningen, hvis du lægger 1 kommentar.
Du kan kun deltage med 1 lod.
Jeg trækker lod i morgen, onsdag kl. 8.30.

34 kommentarer:

  1. Ja tak - jeg skal derover med en veninde på fredag....... ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg skynder mig at deltage:-)

    SvarSlet
  3. Åh, det vil jeg rigtig, rigtig gerne:-) Mvh Helle
    hellesa2009@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Ja det ville da være super-skønt

    SvarSlet
  5. jeg vil gerne prøve lykken, har næsten lokket kæresten med

    SvarSlet
  6. Ih ja tak. Jeg skal afsted søndag og vil gerne vinde en billet :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Jo tak, skal der ned lørdag og har endnu ikke fået købt en billet :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen om en billet. Håber at løbe ind i dig på messen

    SvarSlet
  9. Jeg vil også gerne deltage om en fribillet, kh Gitte ;)

    SvarSlet
  10. Jeg vil også gerne deltage :)

    SvarSlet
  11. Deltager også gerne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne deltage. Min mor og jeg skal afsted lørdag....:-).
    God dag.
    Hilsen Trine

    SvarSlet
  13. Vil da rigtig gerne deltage, man kunne jo være heldig. Mon ikke vi ses lørdag ;)

    Hilsen Bettina

    SvarSlet
  14. Ja tak, jeg skal derned og mødes med en veninde på fredag :-)

    SvarSlet
  15. Det ville være lækkert at vinde denne billet her på falderebet :-)

    Mvh
    Sine/seg@c.dk

    SvarSlet
  16. Jeg vil rigtigt gerne være med i lodtrækningen - jeg håber, jeg får tid til at komme på messe fredag eftermiddag.

    SvarSlet
  17. Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen

    SvarSlet
  18. Skal af sted lørdag og vil da rigtig, rigtig gerne vinde en billet.

    SvarSlet
  19. Den billet kunne jeg godt bruge - så er der nemlig lidt mere at shoppe for når jeg skal derover på søndag ;-)

    SvarSlet
  20. Uhh den vil jeg også gerne vinde.
    Skal afsted søndag.

    SvarSlet
  21. ja den ville jeg gerne vinde
    Agnes
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  22. jeg vil da også prøve at være med :-)

    SvarSlet
  23. Den kunne jeg rigtig godt tænke mig at vinde.

    SvarSlet
  24. Dét ville godt nok være super med en billet til "Kreative Dage":-) Mvh Karina, karina.svendsen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jo tak, den vil jeg rigtig gerne vinde.

    SvarSlet
  26. Hold da op, det vil jeg gerne.
    Hilsen Kirsten

    www.agnesthrane.blogspot.com
    ktvinther@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Uh - den billet vil falde på et yderst kærkomment, tørt sted, her hos mig ☺

    SvarSlet
  28. Ja, for pokker da. Jeg kan rigtig meget godt bruge en billet. Dejligt at du giver dig tid til denne lodtrækning :)

    SvarSlet
  29. Jeg vil meget gerne deltage i denne fantastiske give away;-)

    SvarSlet
  30. Hov jeg er med, skal der ned om søndagen, og det ville da ikke gøre noget hvis det var på en fribillet.

    SvarSlet
  31. Ville blive rigtig glad for en fribillet til søndag.
    De bedste hilsner
    Bente Rindom
    bd-rindom@hotmail.com

    SvarSlet
  32. XXXX'er alle de fingre og tæer, jeg har.
    Håber jeg vinder !!
    Glæder mig bare SÅ meget til messen.

    SvarSlet
  33. Uha her må jeg bestemt deltage - fint at du vil dele med os andre :)

    SvarSlet
  34. Næhh her vil jeg da gerne lige smide et lod ind, det kunne da bare være lækkert at komme en tur derned :)

    SvarSlet