onsdag den 26. oktober 2011

Strik begge strømper samtidigt

Posten havde en ventet pakke med til mig i dag.
Jeg har nemlig købt bogen "To på én pind".

Du finder den i min butik lige her.


Den er simpelthen bare genial!!
Strik begge sokker samtidigt, og så er du færdig!
Sokkerne er strikket fra tåen og op på rundpind.
Derved kan du meget nemmere styre længden i forhold til mængden af garn, og du slipper for de trælse 'riller', man tit får ved strømpepinde.

I bogen er der en grundig billedbeskrivelse af, hvordan man gør.

6 kommentarer:

  1. Det er altså så smart. Jeg har ikke helt forstået, hvordan man gør, men måske skulle man forsøge at sætte sig ind i det:)

    SvarSlet
  2. Sigrid: Ja, du kan tro, jeg har den i butikken - se link ovenfor :o).
    Eva: Der er fine billeder i bogen, så man nemt kan sætte sig ind i det!

    SvarSlet
  3. ja jeg har et link på min blog hvor der vises hvordan man starter på sine sokker - så det er sådan jeg gør når jeg strikker sokker det er en super ide

    SvarSlet
  4. Den er så fin og smart.
    Jeg fik den af min mor på Fanø :) Nu kan jeg bare ikke finde ud af, hvor jeg har lagt den...

    SvarSlet