torsdag den 10. november 2011

Julekugle GIVE AWAY

Så skal vi lige ha' en rask lille jule-give away :o)


De 2 heldige vindere får den flotte julekalender fra Arne & Carlos og Dale Garn, 4 nøgler af den lækre Falk fra Dale Garn i flotte julefarver og uld til at stoppe kuglerne ud med.
Kalender, garn og uld har en værdi af 299 kr.


Start med at lave en lille adventskugle d. 1. dec. og fortsæt med at lave en ny kugle hver dag frem mod jul.
Så har du 24 fine og unikke julekugler klar til juleaften.

Reglerne for deltagelse er som følger:
1 lod for en kommentar
1 lod for tilmelding som fast læser
1 lod for at linke til denne give away
1 lod for at sætte Bettekun på din blogroll
1 lod for lave et indlæg om denne give away på din blog

Du kan altså deltage med hele 5 lodder.
Husk at skrive, hvor mange lodder du smider i puljen.

Du kan sagtens deltage, selvom du ikke har en blog.
Du kan deltage som anonym, men husk at lægge din email - ellers kan jeg ikke finde frem til dig, og dine lodder bortfalder.

Jeg trækker 2 heldige vindere
mandag d. 28. november.

126 kommentarer:

  1. gerne 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  2. Hej
    Sikke en herlig give-away. Jeg vil gerne have 1 lod.
    Mail: cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne have et lod :)
    jettethorup@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  5. Uuuh en rar give-away, jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  6. De er simpelthen så fine de kugler.
    Det ville være en super hyggelig julekalender.
    .... Så 4 lodder til mig!

    SvarSlet
  7. 4 lodder :) sikke en spændende give away
    Jeg har selv gang i en jule give away hvis du vil være med
    S3Qu3Nce.Blogspot.Com

    SvarSlet
  8. hvor spændende. Jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  9. jeg er med med 5 lodder

    vild lækkert give away du har her

    SvarSlet
  10. Sikke en flot give-away
    Uha den vil jeg gerne vinde.

    jeg deltager med, tælle, tælle...
    Så er det lige jeg skal have hjælp, for jeg har jo været fast læser længe, kommenterer, Hvis blogroll er den hvor der står din blognavn og indlæg, så ja, Laver jeg et link til din give away, ja, det er så fire lodder. Jeg skal nok reklamere om din give away, men det bliver først i morgen, så nej den tæller vist ikke

    Jeg nupper 4 lodder så.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Lækker giveaway, jeg snupper lige 4 lodder :)

    SvarSlet
  12. Jeg er med på 2 lodder.

    -sara

    SvarSlet
  13. Fin give away. Jeg er med på to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  14. De er da bare for skønne - to mænd der strikker julekugler - ja så har man da hørt det med. Jeg er med på 4 lodder.

    SvarSlet
  15. Jeg er med på et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med 2 lodder :).

    SvarSlet
  17. Uh hvilke fristelser, jeg deltager hellere end gerne, desværre kun med 1 lod :-/

    Vicky
    vickypigen@ofir.dk

    SvarSlet
  18. Den må jeg da også være med på :-) deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  19. Jeg vil gjerne være med! Tar 2 lodd og krysser fingrene :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  20. 3 lodder til mig. Uh, hvor vil jeg gerne vinde:)

    SvarSlet
  21. Det vil jeg gerne deltage i, så jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  22. 3 lodder til mig :) Lækker præmie!
    Marlene Høj (m_hoej20@yahoo.dk)

    SvarSlet
  23. Det er en super julekalender , smadder sjov .... manden min tror da vist det "rabler" for mig , hvis der pludselig kommer strik på juletræet he-he så deltager gerne

    SvarSlet
  24. Jeg smider 3 lodder i puljen - og krydser alt som krydses kan

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med, og håber jeg vinder, men ellers må jeg vist ud at investere selv :-)
    Jeg tager 4 lodder.

    SvarSlet
  26. Jeg putter 3 lodder i puljen

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 3 lodder;-)

    (kommentar, fast læser og blogroll)

    SvarSlet
  28. Mon ikke Arne og Carlos deler vandene? Enten elsker man deres ting eller også gør man bare ikke?
    Jeg er med på to lodder ;o)

    Kirsten

    SvarSlet
  29. Vi har lige set på en af deres bøger i min håndarbejdsgruppe Gudrun & Anna. En af damerne er i familie med en af d'herrer, så vi snakkede om relevansen af en studietur til Norges land ;)
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder:
    1 lod for en kommentar
    1 lod for tilmelding som fast læser
    1 lod for at linke til denne give away
    1 lod for at sætte Bettekun på din blogroll
    og linker her:
    http://frbrinch.blogspot.com/p/kontakt.html

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Anna-Grethe

    SvarSlet
  31. Jeg er SÅ meget med på 4 lodder :) Håber jeg vinder. Kh Dorte

    SvarSlet
  32. Sikken en dejlig giveaway. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder. = fast læser, kommentar og blogroll

    SvarSlet
  33. De er da sjove de kugler - jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  34. Nøj, hvor gad jeg godt vinde den kalender. Jeg har ikke nogen blog og kan ikke finde ud af at melde mig som fast læser... (selvom jeg læser dig fast! :-) ), så det bliver bare et lod fra mig. Mail: 38875586@vip.cybercity.dk

    SvarSlet
  35. Bogen er på min ønskeseddel - jeg er med på 2 lodder! Hilsen Hanne

    SvarSlet
  36. Jeg vl rgtig gerne strikke med :-) 2 lodder og tak for den fine Give Away

    KH

    SvarSlet
  37. Hej. Sikke en spændende giwe away! Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :)
    Kh Anne

    SvarSlet
  38. Sikke en lækker Give Away.
    Jeg er med - desværre kun med ét lod.

    Mange hilsner
    Britt
    kamelen@blomsterriget.dk

    SvarSlet
  39. Uha en skøn bog :-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder...

    Mange fredagshilsner

    Pia/ strikkepia@gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne deltage i din lodtrækning.

    SvarSlet
  41. Jeg kunne godt tænke mig den kalenderpakke så jeg deltager med 3 lodder.

    Martha / marthasandholm@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg er også "nødt til at" deltage :o)
    1 lod til mig.
    God weekend
    Susanne i Silkeborg

    SvarSlet
  43. Arne og Carlo er på Bogforum i weekenden, så håber at jeg når at lægge vejen forbi.... deltager gerne med to lodder :o)

    SvarSlet
  44. Super fine kugler! Deltager gerne med 2 lodder.

    Lene_Torben@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Det ser rigtig spændende ud med strikkede julekugler.
    Held til mig med mit ene lod.
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    SvarSlet
  46. jeg hapser to lodder :)
    *krydser fingre*

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg synes da det lyder rigtig spændende.

    SvarSlet
  48. Jeg er all in, 5 lodder til mig i håb om denne skønne kalender kan blive min.

    SvarSlet
  49. Skøn give away.. jeg vil gerne være med og tager 5 lodder

    SvarSlet
  50. Åh, en lækker give away....håber jeg har en chance - trods jeg kun deltager med ET lod :-(
    Mange hilsner
    rikkewerther@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Dejlig kreativ giveaway:)

    Jeg vil gerne deltage med to lodder (kommentar + fast læser) :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  52. Jeg deltager med 5 lodder, jeg er fuldstændig VILD med Arne og Carlos!!! Det er virkelig seje ting de laver;-)

    SvarSlet
  53. Hyggelig Give Away, så jeg hopper i med 4 lodder og krydser fingre... og trækning er på min fars fødselsdag, det må da give lidt held :o)

    SvarSlet
  54. Nøj det er en drømme giveaway for en garnglad tosse som mig ;O) Jeg er med på tre lodder!

    SvarSlet
  55. Aj den vil jeg gerne vinde, så jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  56. Jeg er med, med 2 lodder kan ikke rigtig finde ud af det andet. ;( Super sjov giv away :)

    SvarSlet
  57. Uhhh... den vil jeg gerne vinde!!
    Jeg har læst om den julekalender, og det kunne være sjovt, men jeg har desværre ingen penge, og det er snart jul....
    Jeg vil gerne have 4 lodder.

    SvarSlet
  58. Tælle tælle ... det må blive 4 lodder til mig
    - men af de store ;0)
    Håber bestemt at vinde den super lækre bog ;0)

    SvarSlet
  59. Jeg går all in med 5 lodder. Jeg er helt vild med strikkede julekugler. Er gået i gang med den, der var i sidste nummer af Boligliv, men en er lissom ikke nok, vel? :)
    KH Pialouise

    SvarSlet
  60. hejsa er mega gerne med på 2 lodder...

    SvarSlet
  61. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  62. Jeg vil gerne have 4 lodder :) Det ville da klæde mit juletræ med nogle nye kugler :)

    SvarSlet
  63. Smukt - jeg vil gerne deltage med 3 lodder
    fast læser, kommentar, blogroll :-)

    SvarSlet
  64. http://morslilleblog.blogspot.com/2011/11/tjek-lige-disse-herlige-fyre.html
    5 Kæmpe lodder til mig, for den vil jeg bare gerne vinde. Jeg vil ikke love, at jeg kan nå at strikke en kugle hver dag i december, men jeg vil da godt prøve

    SvarSlet
  65. Har lige "opdaget" bogen og ser nu der er Give Away med den :-)Vil RIGTIG gerne deltage med et lod.
    Hilsen Louise
    lmmjvm@yahoo.dk

    SvarSlet
  66. Fine fine sager - jeg er med på tre lodder :-)

    SvarSlet
  67. 2 lodder til mig (gerne 1 med gevinst!!!)
    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  68. sikke en dejlig giveaway,jeg deltager med 1 lod
    Mail: aj3353@gmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg er da helt sikkert med på 2 lodder - den kalender er da et must have!

    SvarSlet
  70. Jeg har sådan sukket efter at få fat på Arne og Carlos´bog - og syntes bestemt at en julekalender er en fantastisk ide. Tusind tak fordi du giver os muligheden for at vinde den.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  71. Super fin bog. Læste lidt om den hos Karen Klarbæk. Har godt nok intet juletræ at hænge dem på, men det får jeg nok engang. Så skal der sådanne kugler på! Jeg håber på, at heldet tilsmiler mig. 3 lodder i puljen!

    SvarSlet
  72. 2 KÆMPE STORE lodder til mig... Glæder mig til at følge dig..

    SvarSlet
  73. Jeg er med - det er ganske vist :)

    SvarSlet
  74. 2 store lodder - sikke fantastiske kugler!

    SvarSlet
  75. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-) Pia, Strandby

    SvarSlet
  76. Lige her med 2 lodder ....
    mvh
    Annette
    lyngbystrik@yahoo.co.uk

    SvarSlet
  77. 3 lodder fra mig:-)
    Lækker bog her til jul!

    SvarSlet
  78. Anniken ( annikenso ( a ) gmail . com )14 november, 2011

    1 lodd fra mig med denne kommentar :)

    SvarSlet
  79. Jaaa, jeg er helt klart også med - fanstastisk give away. 2 lodder, tak :)

    SvarSlet
  80. Super give away - deltager med 1 lod og håber, at julen så kan starte tidligt i år.
    Mange hilsner, Marianne (mw@km.dk)

    SvarSlet
  81. Snupper lige 3 lodder, spændende jule give away.

    SvarSlet
  82. Ih hvor lækkert, snupper også lige 3 lodder - fast læser og link på blogroll.

    SvarSlet
  83. Jeg bliver simpelthen nødt til at vinde denne bog så fem lodder til mig.

    SvarSlet
  84. Deltager megt gerne med 2 lodder i lodtrækningen.

    SvarSlet
  85. Jeg vil mægtig gerne deltage. Selv med mit ene lod. Det er det ned held jo.
    Mvh Mona. Mona@justmade.dk

    SvarSlet
  86. Her vil jeg da gerne deltage - for de julekugler er simpelthen så fine... ;-)
    ( Jeg modtager nyhedsbrev - er det = 1 lod.?)
    Mhv. Elsebeth // e.noer@city.dk

    SvarSlet
  87. Sikke en fin give away, så skynder mig at smide 2 lodder i puljen.
    Kh. Dianna

    SvarSlet
  88. Jeg deltager gerne, desværre kun med et lod. Så jeg krydser fingre :o)

    SvarSlet
  89. Jeg vil meget gerne deltage med 4 lodder.
    Jeg krydser mine fingre og håber på mit held.

    God weekend.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  90. Tænk, hvis jeg vandt denne skønne bog.
    Deltager med 2 lodder - tak.
    Mvh Kirsten.
    http://grymerspalet.blogspot.com/

    SvarSlet
  91. Hopper med i puljen med to lodder :)

    SvarSlet
  92. "Hvo intet vover, intet vinder" - eller hvordan det nu lige er, det er ;o). Deltager bare med et enkelt lod.

    Tina /www.chance-strikkeren.dk

    SvarSlet
  93. Hvor vil den nye julepynt se smuk ud på mit juletræ.
    ihlund@fibermail.dk

    SvarSlet
  94. jeg vil gerne være med 1 lod
    Agnes
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  95. Det ser da bare så spændende ud - jeg deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  96. Jeg vil gerne være med med 2 lodder
    Ville være utrolig flot her i julemåneden

    SvarSlet
  97. Jeg prøver lykken med 2 lodder

    SvarSlet
  98. Dét er dælme en fin fin giveaway. Jeg vil gerne være med på 3 lodder. Og så håber jeg på et drys juleheld.
    Rikkerøjkjær

    SvarSlet
  99. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Linda!

    SvarSlet
  100. jeg er med :-)

    Lena
    natteravnen

    SvarSlet
  101. Sikke en fin give away. Håber den finder vej til mig.

    Jeg deltager med lodder.

    Karen

    SvarSlet
  102. Hej Mette
    Jeg er med på 3 lodder
    Tina:-)

    SvarSlet
  103. Fantastisk fin Give Away - så kan man jo slet ikke undgå at komme i (tidlig) julestemning!

    Deltager selvfølgelig - desværre kun med et enkelt lod.


    /Kathrine - kathrinedahm@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Yes det kan jeg lige nå, lad mig være med på 4 lodder.
    God søndag fra GlambækDesign

    SvarSlet
  105. Sikke en dejlige Giveaway, jeg deltager med 2 lodder ;o)

    SvarSlet
  106. Denne give away må jeg bare deltage i - Glæder mig til at følge din blog. Deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  107. Jeg deltager med 4 lodder og krydser
    Bentekp1975@yahoo.com

    SvarSlet
  108. Jeg kan lige nå det..... 2 lodder til mig!

    SvarSlet
  109. Dejligt at jeg opdagede dette i tide, trækker et lod, tak :) Flotte lodder.

    SvarSlet
  110. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Glædelig december
    Karin Voigt

    SvarSlet
  111. Denne lækre give-away er jeg simpelthen nød til at deltage i. Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  112. Herlig Giwe Away :-) Jeg vil rigtig gerne deltage med et lod her i sidste øjeblik.

    Louise
    clotildae@yahoo.dk

    SvarSlet
  113. jeg vil også meget gerne deltage med et lod :-)
    Marlene
    marlene70@live.dk

    SvarSlet
  114. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  115. Tak for reminder :) Jeg deltager straks med 2 lodder. Jeg har aldrig haft en julekalender og her er der jo ligefrem en med udfordring. spændende ser det ud :)

    SvarSlet
  116. Eeeeejjjjj... Jeg ville give den smukke bog til min mor :) Hun er vores trofaste strikke-bedste :)
    KH Mette
    mette@spex.dk

    SvarSlet
  117. Natalia Andresen28 november, 2011

    Forsøger at smide 2 lodder i puljen... hvis ikke det er for sent..

    SvarSlet
  118. jeg er med på et lod, hvis ikke det er for sent
    Det er et par hyggelige fyre :-)

    SvarSlet
  119. Jeg har linket, så to lodder til mig :oD Har strikket julekugler i "frihånd" de sidste par år, så en julekalender med opskrifter er lige i blinken..
    melins@sol.dk

    SvarSlet