lørdag den 5. november 2011

Knapperiet vol.2

Så knapper vi videre :o)

Min datter på godt 7½ og jeg legede med cernit i efterårsferien.
Jeg købte en pakke hos Creative company med en masse forskellige farver - jeg kan jo ikke fravælge farver vel :o).

Vi fandt så mange fine billeder på nettet af knapper i fimo og cernit med de flotteste mønstre i...



Det er bare ikke noget, man sådan lige gør..
Det er sk... svært, skulle jeg hilse og sige.
Øvelse gør mester - er det ikke sådan man siger :o).

Vi har i hvert fald plads til forbedring...

3 kommentarer:

  1. Ej en god ide med de knapper må jeg da klart også lave... Og ja det er bare hammer svært ser så nemt ud når nogle af de andre blogger gør det.. Og så er det en tidrøver... Men god hygge med børn

    SvarSlet
  2. hyggeligt arbejde, de blev da fine og farverige...man blir helt glad af de skønne farver

    SvarSlet
  3. Hold nu fast de er flotte og ikke to er ens :) Tak for ideen, det må jeg vist prøve.

    SvarSlet