onsdag den 2. november 2011

Levende stand på Kreative Dage

Som så mange andre fandt jeg også vej til Fredericia i weekenden.
Og hold da op, hvor var der meget at kigge på!
Og mange ting at prøve!
Jeg ville gerne ha lavet ballondyr med kartoffelmel, og hæklet et 'Jeg elsker at strikke'-badge.
Ballondyrene skal jeg nok prøve med ungerne herhjemme istedet-  og jeg fik bånd med til et badge, så det skal jeg da også ha' fundet på noget til :o).

Jeg havde fravalgt at have en stand på den flotte messe, og jeg nød at have tid og frihed til at se mig omkring og samle ideer og inspiration.

Jeg havde taget min elskede trøje fra DaleGarn på.


Den tiltrak sig så meget opmærksomhed, at jeg nærmest blev en levende stand.
Jeg uddelte mange visitkort og fik rigtig mange roser :o).
Tak for det - det varmer, og roser kan man jo aldrig få for mange af, vel :o)
Dejlig oplevelse!

7 kommentarer:

  1. Din Dale frakke er også skøn. Lækkert at se den i en anden farve.

    Jeg så dig desværre ikke i Frederica. Ville ellers gerne have hilst på dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det er også en SKØN jakke. Jeg så dens søster på en stand, men kan bedre lide din :o)

    SvarSlet
  3. Den trøje er også bare super skøn!!!

    SvarSlet
  4. jeg vil også give dig en Rose.. den er så super skøn den trøje.. Tænk at kan lave sådan en selv.. :0)
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Din trøje er også bare ualmindelig fin - farvesammensætning og dit perfekte arbejde - god reklame for din dejlige lille butik :-)

    SvarSlet
  6. Det var da alt for kort jeg så jeg i Fredericia.
    Dejligt jeg kan kigge lidt på bloggen her i stedet så.

    Karen

    SvarSlet
  7. Kan sørme godt forstå du nærmest blev en levende stand, for du ser SÅ godt ud i det outfit!!!

    Jeg har kommenteret din Daletrøje før, men gør det gerne igen: din udgave er simpelthen så superflot at jeg får lyst til at lave en magen til. Synes også den er kanonlækker i lilla, men der er bare noget særligt ved din!

    Måske bliver det til foråret jeg får lavet en :-)

    SvarSlet