mandag den 28. november 2011

Så er vinderne fundet

 
 
Jeg er fuldstændig overvældet over alle de mange deltagere i min give away og de mange lodder.
122 kommentarer og 286 lodder!!
Tusind tak til jer alle, fordi I legede med!
Og velkommen til de mange nye læsere.
Jeg har nu rundet de 300 faste læsere,
og det glæder mig, at så mange har lyst til at følge mig og min blog :o).

Jeg har trukket 2 heldige vindere af den flotte julekalender, 4 nøgler garn og uld.
Vinderne er fundet vha random number generator på nettet.

Vinderne er:
 lod nr. 243

lod nr. 74

TILLYKKE til de heldige vindere!

Send mig en mail på info@bettekun.dk med oplysninger om navn og adresse, så sender jeg fluks gevinsterne afsted :o)

4 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderne. Synes det var en super flot Give away du har haft gang i.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jaaa jubii. Jeg vandt :-)

    Sender fluks info.

    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Øv men stort tillykke til de heldige ;0)

    SvarSlet
  4. Hmpf! Så bliver jeg vel nødt til at købe den selv!
    Nå, men tillykke til vinderne :) Fed Give Away, Mette :)

    SvarSlet