tirsdag den 6. december 2011

Dagen derpå derpå

Nu skal I se billeder fra min stand på julemarkedet i søndags.
Jeg flyttede rundt på ginerne siden hen, men I kan få et godt indtryk alligevel.




Det var et hyggeligt lille marked, og jeg fik delt mange kort ud.
Det var en lang dag, for jeg havde været til julefrokost og kun fået ca 4½ time i sengen.
Men der var god stemning, og pigerne fra Aloe Vera standen gjorde hvad de kunne med energi drikke for at holde mig i gang :o).

Tak til kunder og standholdere for en hyggelig dag :o).


5 kommentarer:

  1. Det var en flott og spennende stand, der jeg fikk lyst til å titte på, og handle inn. Den inneholder mest min yndlingsfarge RØD!!!
    Jeg håper du fikk solgt mye og vist deg frem.

    SvarSlet
  2. Håber det er ok med en kommentar fra en ny blogger...

    Hvor ser din stand hyggelig ud. Jeg ville gerne have været forbi jeres julemarked, men var desværre ikke i Nordjylland i weekenden - håber i stedet at nå et smut forbi din butik inden jul :-)

    SvarSlet
  3. Det ser vildt hyggeligt ud,, ca fire timers søvn er ikke meget...

    SvarSlet
  4. Det var en rigtig fin stand du havde fået lavet, og det ver bestemt ikke til at mærke på dig du ikke havde fået sovet mere.

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer :o).
    Helle - det er altid ok med en kommentar! Glæder mig til at hilse på dig :o).
    Og Camilla - tak for besøget på markedet!
    Jeg gik næsten i seng med børnene, og det hjalp :o).

    SvarSlet