fredag den 27. januar 2012

KnitPro og Addi i Bettekun

For nogen tid siden, spurgte jeg her på bloggen, hvilke strikkepinde, der er de bedste.
Et overvældende flertal af jer sagde: KnitPro.
Nogle af jer sagde Addis turbo pinde.

Tusind tak til alle jer, der tog jer tid til at svare mig.
Jeg har taget jeres ord til mig og er nu forhandler af både KnitPro og Addi.

Og jeg må jo give jer helt ret
- det er lækkerier!!



Jeg er snart klar med min nye hjemmeside.
Den overtager efter planen den gamle først i næste uge.
Jeg glæder mig til at præsentere den for jer!


4 kommentarer:

  1. glæder mig til at se din nye hjemmeside.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. lækkert .. står netop og mangler nogle ekstra pinde nr. 3
    Kigger nok forbi i morgen ;0)

    SvarSlet
  3. Kommer du til at forhandle wirers og andre løsdele i knit pro?? Hvad med sættet i lyserød akryl??

    SvarSlet
  4. Lis - ja, jeg har også sommerfugle i maven :o).

    Merete - du er velkommen :o).

    Estermarie - Selvfølgelig. Jeg har wirer, nummeranvisere og inden længe også pindemålere og hjælpepinde. Jeg har ikke taget akryl hjem, men jeg kan skaffe det :o).

    SvarSlet