onsdag den 1. februar 2012

Bettekun fejrer 1 år med en stor GIVE AWAY

Hip Hurrahh
I dag er det 1 år siden, jeg åbnede min lille garnbutik.
Det har været et spændende år og jeg glæder mig til de næste.
En stor tak til alle læsere og kunder for opbakning og opmuntring!

Det skal fejres, at jeg har haft Bettekun garn i 1 år, og at min nye webshop gik i luften i går.


Så jeg har sammensat nogle rigtig fine gevinster til forårets helt store give away!

1.


Opskrift og 4 nøgler Lerke fra Dale Garn til påskekugler af Arne & Carlos.

2.


Opskrift og garn, Hubro, til den filtede æghøne fra Dale Garn.

3.


Opskrift og 5 nøgler Fritidsgarn til den filtede vinhane.

4.


Og sidst men ikke mindst 3 runde æsker fra House Doctor donoret af Christina fra Purestyleliving.
Den skønneste interiør butik på nettet - hun har simpelthen alle de kendte mærker!
Ta' et kig på hendes side.
Webshoppen holder til i Aars og man kan hente alle de flotte ting på hendes lager.

Der er simpelthen 4 flotte gevinster i spil,
og reglerne er som I kender dem:

1 lod for en kommentar
1 lod for fast læser
1 lod for at linke til denne give away
1 lod for at lave indlæg om denne give away

Deltager du som anonym, skal du lige skrive din email-adresse i din kommentar, ellers kan jeg ikke få fat på dig og dine lodder er ugyldige.

Jeg trækker 4 heldige vindere d. 1. marts.

Jeg håber, I vil være med!
Held og lykke

163 kommentarer:

  1. til lykke.
    Det er nogle fine gevinster
    Mvh. Agnes Madsen
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  2. Gratulerer!! :) Kjempeflotte premier! :)
    Tar 4 lodd jeg :)

    SvarSlet
  3. jeg snupper 3 lodder :)

    og stort tillykke :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder :-)
    anette.dahl@gmail.com
    Og rigtig mange gange tillykke!!

    SvarSlet
  5. Hurra og tillykke! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  6. HURRA og tillykke med den nye webshop og 1 års jubilæum.
    Håber jeg er så heldig at vinde en strikkepakke.
    ihlund@fibermail.dk

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen, jeg er med på to lodder og håber jeg vinder noget garn:-) hilsen karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  8. Tillykke med det første år - jeg deltager med 3 lodder og håber meget på en af de 4 præmier.

    SvarSlet
  9. Tillykke med begge dele.
    Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  10. Sikke dog en vidunderlig give-away!! Super skønne
    præmier!! Er ovenud forelsket i de meget fine æsker fra
    House Doctor især!!!

    Smider to store lodder i puljen og krydser fingre..

    (Ps: Er fast læser under navnet Petula:O)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  11. Tillykke med det første år. Blev så glad for den fine lille håndskrevne hilsen, som fulgte med en garnpakke, jeg købte i november. Arbejder på at kunne kauflere min bag-in-boxes hele året, så en vinhane vil helt sikkert være en værdig afløser for vinnissen:) Deltager med tre lodder.

    SvarSlet
  12. Tillykke med ny netbutiks udseende og den 1. af mange fødselsdage.

    Jeg deltager med 4 lodder. :) du skal ikke tjekke før efter lørdag, men så må du gerne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  13. Congratulations!
    Wonderful giveaway! 1 ticket/1 lod for me, thank you :)
    -Mintsu-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke. Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  15. Åh, en dejlig giveaway. Jeg deltager med glæde med 3 lodder.
    Stort tillykke med 1 år s dagen.

    SvarSlet
  16. Tillykke med det 1. år og alt godt med de næste.
    Jeg snupper 3 lodder:O)

    SvarSlet
  17. Marlene Høj01 februar, 2012

    3 lodder til mig :) Og stort tillykke med det første år - Håber at det er gået over al forventning!

    SvarSlet
  18. Tillykke :) Jeg tager 3 lodder og håber på det bedste

    SvarSlet
  19. Stort tillykke med din 1 års dag.

    Jeg er med, med 3 lodder

    SvarSlet
  20. Hej Mette stort tillykke med butiken s 1 års fødselsdag.
    Jeg syntes det er super flotte gaver og vi gerne være med, med 1 lod og håber ;-)
    Knus Mie
    mieogmogens@youmail.dk

    SvarSlet
  21. Hold da op nogle fine gevinster! 3 lodder til mig, tak - og stort tillykke med det hele :)

    SvarSlet
  22. Kæmpe stort tillykke med shoppen - jeg napper da 4 lodder, og krydser fingre for den coole vinhane.

    SvarSlet
  23. Jeg hapser lige to lodder - og sender en stille bøn opad :-D

    SvarSlet
  24. Tillykke - jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  25. Hold da helt op, sikke nogen fine gevinster du udlover. Jeg vil mægtig gerne deltage i dette med 2 lodder.
    Det er nogle rigtig gode nye billeder som du har lagt på bloggen af din butik, findes disse også på dit web-sted. Surfer lige over og kigger....
    Håber på at vinde en af dine gaver - helst vinhanen....
    Findes han mon i gul... NU skal jeg altså over på dit Web-sted:
    Tak for nu.
    Mange hilsner fra Dorthe K. Mosskov
    Mail: alben@mail.dk

    SvarSlet
  26. Tillykke med 1 års fødselsdagen - jeg er med på 2 lodder :-) enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  27. Hej Mette
    Den må jeg bestemt være med på :o)
    jeg snupper 4 lodder - skriver et indlæg i aften, og linker lige om lidt :o)
    Tillykke med det 1. år - og held og lykke med web-butikken.
    mange hilsener Mona

    SvarSlet
  28. Hej Mette.
    Jeg vil også gerne være med - med 2 lodder. Abonnerer på din blog i Google reader, er det ikke fast læser? Tillykke med webshoppen, jeg har fortalt et par stykker om den ;-)
    Mvh Pia

    SvarSlet
  29. Stort tillykke med fødselsdagen. Sikke nogle fine gaver du har fundet.
    Jeg er gerne med på 2 lodder.

    SvarSlet
  30. Wow sikke gaver , man har jo lov at håbe :-) jeg er vild med den grønne vin hane
    Tillykke med 1 års dagen :-)

    SvarSlet
  31. Stort tillykke og super dejlige gaver. 2 lodder, tak
    Hilsen Merete (merete-d-h@hotmail.com)

    SvarSlet
  32. Tillykke med det første år! :)
    Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
  33. Tillykke med det første år, utroligt at der allerede er gået 12 mdr. Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  34. Det er nogle rigtig fine præmier så jeg deltager gerne og tillykke med det første år. To lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  35. Tillykke med et år :) har næsten været med fra starten og nyder din blog.
    Deltager med to lodder og håber på en vin hane, han er altså for sej :)

    Hilsen Bettina

    SvarSlet
  36. Stort tillykke med det første år. Det Dale garn er daleme dejligt, og stærk på vej til at blive mit favoritgarn :) Be´om 2 lodder

    SvarSlet
  37. Gratulerer med 1 år, deltar med 3 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlet
  38. Tillykke med fødselsdagen. Det er hyggeligt at følge med:)

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, - sikke dejlige gevinster!!!!

    SvarSlet
  39. Sikke en fin give away!
    Jeg snupper 3 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  40. Herlig give away. Jeg tager 4 lodder :D

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Tillykke med den nye webshop, der er mange herligheder

    SvarSlet
  42. Jeg smider straks 4 lodder i puljen og krydser fletningerne :)

    SvarSlet
  43. Tillykke. Flotte præmier - jeg snupper 2 lodder

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne have 3 lodder - jeg kan ikke finde ud af at linke, så jeg kan altså ikke få fire ;-)

    SvarSlet
  45. Stort tillykke med fødselsdagen - det er nogle rigtig fine præmier du har fundet.

    Jeg snupper 2 lodder.

    Camilla

    SvarSlet
  46. Hejsa Tillykke.... Jeg deltager meget gerne med 3 lodder...

    SvarSlet
  47. Skønt skønt og tillykke med shoppen.
    Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  48. Endnu en gang tillykke og tak for det flotte initiativ med en give away.... jeg er med på det hele,så det må jo blive til 3 lodder

    fortsat held og lykke

    mange hilsner Inger

    SvarSlet
  49. Meget fine give away. Ses vi i aften i 'Seriøst strik for sjov' i Viborg?

    strikkehilsen Margit

    SvarSlet
  50. Fed give away - jeg deltager med 3 lodder.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  51. Grattis med 1 års dagen for din lille fine butikk.
    Jeg jobber også i en butikk med garn, og kjøper med meg hjem garn hver uke....... men man kan aldri få nok garn, sier vi jo!!!
    Lykke til videre.

    SvarSlet
  52. Tillykke:-) 2 lodder til mig...
    Kh. Mette

    SvarSlet
  53. Tillykke med fødselsdagen ;-)
    Deltager med et lod

    SvarSlet
  54. Tillykke med fødselsdagen, jeg vil gerne deltage i denne herlige give away med 1 lod.
    Håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  55. Virkelig fed giweaway, som jeg simpelthen bliver nødt til at deltage i :0) Som ny her i blogland, har jeg kæmpet en brav kamp for at finde ud af at linke med billed og det hele, men jeg tror simpelthen det lykkedes mig denne gang, så jeg deltager med 4 lodder - jubii :0)

    SvarSlet
  56. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  57. Tillykke med det. Vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  58. Tillykke 1 lod til mig :-)

    Lisbeth

    skovgaard.anders@gmail.com

    SvarSlet
  59. Stort tillykke, og sikke en lækker webshop!
    Jeg prøver lykken med 2 lodder.

    Janni

    SvarSlet
  60. Tillykke med de 2 år. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    mvh Dorthe

    SvarSlet
  61. Tillykke med fødselsdagen. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Anja

    SvarSlet
  62. Ov det ville jeg gerne vinde lidt af. Jeg smider 4 lodder i puljen

    SvarSlet
  63. Jeg putter to lodder i den store pulje , mens jeg krydser fingerne for, at jeg har heldet med mig. :)
    /Bente

    SvarSlet
  64. Tillykke med det hele og sikke nogen fine gaver, jeg krydser hvad jeg kan og smider 2 lodder i puljen ;o)

    SvarSlet
  65. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder, tak :-)

    http://retfravrangen.blogspot.com/

    SvarSlet
  66. smider fluks 3 lodder i puljen... og tillykke forresten ;0)

    SvarSlet
  67. Stort tillykke ;) Jeg prøver lykken med 3 lodder. Kh Gitte

    SvarSlet
  68. Ups, så er det præcis 1 år siden jeg hentede kittet til den fede stribede kjoler med "fodbold-ærmerne" som var i din åbningsannonce... ærmerne drillede så meget at den stadig ligger i kurven, godt at min datter stadig vil kunne passe den, hvis jeg får den færdig i denne sæson (og ellers har hun fået en lillesøster, så jeg har stadig et par år at løbe på)... tillykke med fødselsdagen, jeg smider hermed 2 lodder i puljen.

    /Natalia

    SvarSlet
  69. Lækre gaver :D
    Jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  70. Sikke nogle fine gaver - jeg deltager med et lod...
    VH Mie
    mb(snabel a)ana.au.dk

    SvarSlet
  71. Tillykke med den nye webshop og 1 års dagen Mette :-)

    Jeg vil gerne deltage med to lodder - det er jo nogle lækre gevinster der er på spil :-)

    SvarSlet
  72. Så har jeg linket og beskrevet denne skønne giveaway til min blog og da jeg samtidig er fast læser, skulle jeg ha optjent 4 lodder...
    Må lykken stå mig bi
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  73. Hold nu op for en fed giveaway. Uha hvor ville jeg gerne være en af de heldige.
    Smider 2 lodder ind i puljen :o)

    Stort tillykke med fødselsdagen. Hurraaaaaaa

    /Helle B - englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  74. Hip hip hurra !
    3 lodder til mig også må jeg vidst hellere krydse fingerne :o)

    SvarSlet
  75. Jeg prøver lykken med 2 lodder :)

    SvarSlet
  76. Jeg vil gerne 3 lodder. Tillykke.

    SvarSlet
  77. Tillykke med fødselsdagen!! Jeg deltager med 3 lodder og har en lille svaghed for de to skøre fyre Arne og Carlos

    SvarSlet
  78. Til lykke med fødselsdagen, jeg deltager med et lod da jeg ikke har nogen blog, men kigger gerne med på andres.
    Hilsen Lis
    liruni@live.dk

    SvarSlet
  79. Tillykke !!! 2 lodder og håber :o)

    SvarSlet
  80. Tillykke med det! Jeg deltager med to lodder, et for fast læser og et for kommentar :) Ih, håber altså at jeg vinder :D

    stine.put@gmail.com

    SvarSlet
  81. Stort tillykke med dit første år. Deltager med 3 lodder.
    MVH Lene

    SvarSlet
  82. Tillykke med etårsdagen
    Jeg deltager med 2 lodder
    vh
    Lena

    SvarSlet
  83. Hej Bettekun
    Tillykke med fødselsdagen
    Jeg deltager gerne med 3 vil prøve at linke eller omtale den på min blogg. Hvis jeg kan finde ud af det. Må vist hellere komme forbi din butik en dag. Har vist været Hønsestrik fundamentalist for længe.
    De bedste hilsner
    Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle
      Du skal være så hjertelig velkommen. Jeg vil glæde mig til at hilse på dig :o).
      Mette

      Slet
  84. STORT TILLYKKE med det første år. Jeg snupper 2 lodder. Hilsen joan M.
    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  85. tillykke med dagen, er med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  86. flot give away, og tillykke med det hele! jeg er med på to lodder - blomst@odont.net

    SvarSlet
  87. Tillykke med 1 års dagen......jeg følger trofast din blog og håber at være heldig til én af de fine præmier ;o)
    Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  88. Sikke fine præmier, jeg vil meget gerne deltage! og mange gange tillykke med det første år :) Kh. Sandra

    SvarSlet
  89. Stort tillykke med 1-års dagen! Jeg er gerne med på 2 lodder :-)
    God weekend!

    SvarSlet
  90. Tillykke med 1 års-dagen.

    Skønne gevinster.
    Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  91. Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  92. Tillykke med dit første jubilæum. Deltager meget gerne med 2 lodder (har meldt mig som fast læser, men har ingen blog) i din megaskønne give away.

    SvarSlet
  93. Tillykke med jubilæet!

    Det er godt nok nogle lækre præmier, så jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  94. Tillykke med jubilæet.
    Jeg prøver lykken med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  95. Eeeej hvor er påskehare kuglerne skønne!

    1 lod til mig :_)

    mieras8@hotmail.com

    Kh Mie

    SvarSlet
  96. Tillykke med jubilæet ;-) Det er nogle fantastiske give-aways du har fundet ! Jeg deltager med 2 lodder.
    Tak for en mega god blog!

    SvarSlet
  97. Tillykke. Jeg deltager gerne med 2 lodder. Er fast læser.

    Lisbeth

    skovgaard.anders@gmail.com

    SvarSlet
  98. Tillykke med 1 året!
    Jeg vil gerne være med på to lodder.
    Knus Elsebeth Solskin

    SvarSlet
  99. Tillykke med det 1. år.
    Sikke dejlige gaver. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    En rigtig god dag, til dig.

    SvarSlet
  100. Hip Hip Hurra! Snupper 2 lodder.....

    SvarSlet
  101. tillykke:)vil gerne deltage med 2 lodder:)lenetved@hotmail.com

    SvarSlet
  102. Jeg vil gerne deltage med 3 lodde :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  103. Hei, jeg deltar gjerne med et lodd. Flotte og fristende premier!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Tillykke med fødselsdagen. Deltager med to lodder.
    trinekofod(a)yahoo.com

    SvarSlet
  105. Flotte præmier. Deltager med 2 lodder. Tak.

    SvarSlet
  106. Hurra og tillykke deltager med et lod.

    Pia Jensen ptjensen@stofanet.dk

    SvarSlet
  107. Jeg krydser fingre og deltager med to lodder. Tak for muligheden.

    Mvh,
    Gudrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  108. Hold da op hvor lækkert! Jeg vil meget gerne være med på 1 lod, tak ;)

    SvarSlet
  109. Tillykke med fødselsdagen..... Sikken en lækker side

    SvarSlet
  110. Randi Brastad09 februar, 2012

    Gratulerer med 1år, og håper denne vil vare evig :)
    Du har så masse flott garn :)
    Og så fine premier :)
    2 lodd på meg.

    Hilsen Randi fra Norge.

    SvarSlet
  111. Tillykke med fødselsdagen. Lækre billeder i din blog.
    Jeg snupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  112. Stort tillykke med 1 års dagen! jeg er med på 2 lodder, har lige lært at strikke og kastet mig ud i nr 2 opskrift da den første gik okej :-) I LOVE IT!!!!

    SvarSlet
  113. Stort tillyke med fødselsdagen!
    Jeg deltager med 3 lodder (:
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  114. Ih altsaa, stort tillykke. To lodder til mig tak, og saa krydser jeg fingre for vinhanen.

    SvarSlet
  115. Deltager med 3 lodder. :)

    SvarSlet
  116. 2 lodder til mig
    Lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  117. Tillykke :) Jeg tager 2 lodder og håber på det bedste :)
    Kh Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  118. Stort tillykke med fødselsdagen, et år går hurtigt.

    2 lodder til mig. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  119. Kæmpe tillykke med forretningsfødselsdagen. Har linket i et indlæg, så jeg deltager gerne med 4 lodder.
    Hilsen Anni

    SvarSlet
  120. Stort TILLYKKE
    deltager med 1 lod
    Hilsen Pia Jensen
    ptjensen@stofanet.dk

    SvarSlet
  121. Tillykke !!! Flotte premier,jeg vil gerne deltage med 4 lodder :)Tak



    http://www.sweetingrida.blogspot.com/

    SvarSlet
  122. Så fine! Jeg deltager med to lodder, sofie_steens@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Tillykke med det første år - og held og lykke med de næste mange.!
    Mvh. Elsebeth

    SvarSlet
  124. Gratulerer! jeg snupper 2 lodder :)
    Mvh Ewa /ewavewa@gmail.com/

    SvarSlet
  125. Først et stort tillykke med det første år. Det er jo mange skønne ting du sælger, så det er fuldt fortjent ;-) Jeg snupper 3 lodder og håber at jeg vinder en af de skønne præmier...

    SvarSlet
  126. jeg deltager lig emed 2 lodder og håber på en af de skønne præmier... især arne og carlos.

    og tillykke med det første år..

    venlig hilsen
    linda (jakobsenlinda@yahoo.dk)

    SvarSlet
  127. Deltager med et lod :) Så håber jeg bare at heldet er med mig, kunne godt lige bruge sådan en vin høne :)

    SvarSlet
  128. Stort tillykke med fødselsdagen - dejlig inspirerende blok. Har lige fundet din side og benytter lejligheden til at deltage med 3 lodder: kommentar, fast læser og link!

    SvarSlet
  129. Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  130. hello from Ukraine! my congratulation!!!
    http://klubo4ek.blogspot.com/

    SvarSlet
  131. Gratulerer så masse!!! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg fra før og har laget innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/giveaway-hos-bettekun.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlet
  132. Et stort tillykke herfra . En super fed blog .
    Jeg deltager med 2 lodder .

    Varme hilsner fra Anne-Marie-j@hotmail.com

    SvarSlet
  133. Tillykke - flotte præmier.
    Jeg deltager gerne med 2 lodder ;-) Kirsten

    gyldenloev@c.dk

    SvarSlet
  134. Absolut lækre gevinster! Jeg snupper to lodder :)

    SvarSlet
  135. stort tillykke, 3 lodder:)

    SvarSlet
  136. Tillykke. Jeg må vidst være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  137. Fantastisk Give Away, de House Doctor MÅ simpelthen stå hjemme på min hylde! :-)
    Jeg deltager med 4 lodder.
    Tjek: http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post48

    SvarSlet
  138. Tillykke! :) Jag vill gärna vara med och tar 1 lott :)

    Kram,
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvarSlet
  139. Tillykke med 1 års fødselsdagen :-)
    Flotte præmier! Jeg er med på 3 lodder, tak.

    SvarSlet
  140. Tillykke med fødselsdagen.
    Og sikke fine gevintser...
    2 lodder til mig tak!

    SvarSlet
  141. Tillykke med 1-års-dagen.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  142. Det er en flot webshop, du har åbnet. Tillykke med fødselsdagen - jeg vil gerne deltage med et lod i konkurrencen.

    SvarSlet
  143. Tillykke med det - nupper 2 lodder og krydser....

    SvarSlet
  144. Kæmpe stort tillykke med 1 års fødselsdagen, utroligt der allerede er gået et helt år med butikken....Jeg må være med på 1 lod for fast læser, for det gælder vel ikke at du står fast på min blokliste ;O)

    SvarSlet
  145. Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  146. Tillykke tillykke :) Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre :)

    SvarSlet
  147. Til lykke. Jeg ønsker mig garn til Julekuglerne. Jeg hækler mest, men kunne godt tænke mig at begynde at strikke. :-)

    SvarSlet
  148. 2 lodder til mig ;-))

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  149. Stort tillykke :o) Det må blive til 2 lodder da jeg er fast læser.

    Mange hilsner
    Jeanette
    jnortheved@yahoo.dk

    SvarSlet
  150. Tillykke med fødselsdagen og tak for en fantastisk inspirerende blog. Jeg er vild med påskekuglerne fra Arne & Carlos. Håber jeg er den heldige vinder !
    Jeg deltager med 2 lodder og glæder mig til næste indlæg.
    Mange hilsner
    Cathrine
    cirgens@hotmail.com

    SvarSlet
  151. Tillykke med årsdagen. Jeg er klart med på 3 lodder.

    SvarSlet
  152. Tillykke med dagen - jeg er med på 1 lod
    VH Mie
    mb(snabel@)ana.au.dk

    SvarSlet
  153. Hej Mette, stort tillykke med butiken s 1 års fødselsdag!
    3 lodder til mig :)
    Hilsen Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  154. Tillykke tillykke - jeg vil mægtig gerne deltage med 1 x lod - jeg xxx fingre
    Axx

    SvarSlet
  155. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  156. Først lige et STORT TILLYKKE med årsdagen. Jeg er med for 4 lodder. krydser SÅ meget fingre for jeg er en af vinderne, for nøj sikke nogle fede præmier

    SvarSlet
  157. Tillykke med årsdagen.

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  158. 2 lodder til miiig :)

    SvarSlet
  159. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet