onsdag den 8. februar 2012

Skal du finde en strikkeopskrift?


Lad mig præsentere en smart detalje på min nye webshop.

Det er ret genialt, synes jeg selv
- jeg har nemlig selv fundet på det :o).

Hvis du skal lede efter opskrifter, kan du gøre det på 2 måder:

1. Firma inddelt:
Under hver fabrikat, f.eks. Dale Garn, er der en underkategori med opskrifter fra Dale Garn.

2. Aldersopdelt:
Du kan også vælge at gå ind under punktet opskrifter, hvor du så kan vælge efter alder.
Herunder ligger alle opskrifter fra samtlige firmaer, men opdelt efter alder.

Det er da smart, ikk'?

17 kommentarer:

  1. Jo, det er da super smart! :)

    SvarSlet
  2. Det er et genialt system og meget brugervenligt. Jeg køber som regel kun garn hos nethandlere, der har sådan et system. Jeg gider ikke bladre 38 sider med "dame" opskrifter igennem, hvoraf mange er oldgamle.

    Med dit nye system, er jeg kommende kunde. Jeg venter bare lige på de nye Dale kataloger udkommer, så jeg kan se, hvad jeg skal have. Ved du iøvrigt, hvornår de kommer?

    SvarSlet
  3. Det er en ret genial ide. Personligt handler jeg aldrig hos de netbutikker, der ikke har sådan et system. Jeg gider simpelthen ikke bladre igennem 48 sider med dame opskrifter, hvoraf flere er oldgamle.
    Iøvrigt, hvornår udkommer de nye Dale opskrifter?

    SvarSlet
  4. Nå, der er problemer med kommentarfeltet, så jeg blev udgivet 2 gange, det beklager jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den kære teknik :o).
      Hvilke hæfter helt præcist venter du på?

      Slet
  5. Det er bare vildt smart. Jeg har været inde og kigge. Det er en super flot webshop, du har! Vender bestemt tilbage og bestiller garn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for roserne!
      Glæder mig til at handle med dig :o)!

      Slet
  6. hej jo det er smart, det må jeg da lige ind og se lidt mere på...

    SvarSlet
  7. Hej Mette... Jow det er vild smart.. kender du måske en ufattelig meget nem, nærmest idiot sikret opskrift på en hæklet pronco... ??
    KH Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Iben
      Den nemmeste, jeg lige kan komme på, er at hækle store bedstemor-firkanter i tykt garn. 3 til foran og 3 til bagpå..
      Knus Mette

      Slet
    2. Tak for det.. Prøver lige noget andet så.. Syntes ik lige jeg gider de firkanter.. ;0)
      KH Iben

      Slet
  8. Jeg venter på de nye hæfter med opskrifter til kvinder forår/sommer 2012.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der går noget tid endnu..
      Har du tilmeldt dig mit nyhedsbrev? Så har du en chance for at vide, når der sker noget...

      Slet
  9. Jo, jeg prøver straks...!

    SvarSlet
  10. Hej Mette.

    Hjertelig tillykke med den nye hjemmeside, som jeg er helt vild med. Især der hvor jeg kan gå ind på OPSKRIFTER, klikke på et bestemt strikkehæfte, og vup-ti et billede af alle opskrifter som hæftet indeholder kommer nu frem. Det er simpelthen GENIALT!

    - Så også hjertelig tillykke med din "klarhed", da du udtænkte denne ide.Jeg kan ikke andet end at blive fristet....

    Jeg kommer snart tilbage som købekunde (har 3 igangværende projekter som jeg SKAL være færdig med først.)- jeg er nemlig helt forelsket i din vinhane.

    Vinterhilsner fra Dorthe M (Frk. M`s Skrikkekurv)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe
      Tusind tak for de søde ord!
      Jeg glæder mig til at handle med dig :o)!
      Mange hilsner
      Mette

      Slet
  11. Jeg synes det er SÅ lækkert at man kan søge opskrifter under str... Det burde alle online garnforretninger have ;0)

    Men garnet, kan man ikke også få en søgefunktion hvor det er i pind-str? Det savner jeg nemlig personligt...

    SvarSlet