onsdag den 29. februar 2012

StofUDsalg fra overskudslageret

Nu har jeg endelig fået taget hul på at rydde op i alle mine stofbunker.
Jeg har virkelig meget stof!!

Det kommer i små portioner her på bloggen :o)
- til gode priser, selvfølgelig!

Uldfilt
- af den lækre slags

Uldfilten har kostet 299 kr. pr. meter men sælges nu til 125 kr. pr. meter.

1,8 m mørk lilla uldfilt med limefarvede 'dutter'.



1,9 m brun uldfilt med petrol/turkis farvede 'dutter'.


1,45 m mørk rød uldfilt med 'dutter'.


1 m sort uldfilt med multifarvet broderi.



Jersey/strik

Lækker jersey fra bl.a. Nørgaard på Strøget (Mads Nørgaard).
50 kr. pr. meter.

Nørgaard, 3,4 m orange/bordeaux stribet strik.


Nørgaard, 4,8 m grøn/blå stribet strik.


Nørgaard, 3,3 m laks/fersken strik.


4,4 m tynd isoli.


Stoffet kan selvfølgelig sælges i mindre stykker - det er blot for at vise max.
Læg en kommentar eller send mig en mail på info@bettekun.dk, hvis du er interesseret.
Jeg sælger efter først til mølle princippet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar