onsdag den 21. marts 2012

Hjemme igen fra messe

Sikke en fantastisk weekend i Middelfart.
Jeg havde en stand på Håndarbejdsmessen 'I tråd med tiden', og det var fantastisk!


Her er mine 2 dejlige hjælpere

Tak til alle jer, der kom hen og fortalte, at I følger min blog.
Det er så dejligt at høre!
Velkommen til de nye, der har fundet vej hertil - måske efter messen.

Jeg hilste på mange søde bloggere og mødte nye.


Karen Klarbæk kom forbi og hilste på - og hun havde sin crazykjole på fra Dale Garn.
Jeg havde også besøg af en anden kunde i sin crazykjole.
 
Tak for en super weekend til alle jer, der kom forbi!!

4 kommentarer:

  1. Selv tak, det var også hyggeligt, at hilse på dig.
    Og ja det var en super god messe.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. I er flotte i de Crazy kjoler.

    SvarSlet
  3. Hej Mette, hvis du gerne vil have noget af det du laver ud til endnu, flere kan du jo passende vise det her Hobbytavlen.dk

    SvarSlet
  4. super flotte kjoler I der har på ... gid jeg havde sådan en :)

    SvarSlet