torsdag den 1. marts 2012

Vinderne af jubilæums give away er FUNDET

Hold da op!
Sikke mange kommentarer og dermed lodder i min give away!
162 kommentarer og hele 359 lodder :o).

Tak til alle jer, der har deltaget i min give away
- og mange af jer tilmed med flotte kommentarer om min blog.
Velkommen også til de mange nye, der har fundet min blog.
Det glæder mig, at I nyder at følge med her hos mig!

Nu skal vi have udløst spændingen...

Jeg har trukket 4 heldige vindere via random.org og det blev følgende:
1. Kommentar nr. 114 af Kirsti
2. Kommentar nr. 138 af Maria
3. Kommentar nr. 54 af Gitte Luna
4. Kommentar nr. 99 af Elsebeth
Vinderne får lov at vælge gave efter nr.
Altså 1. pladsen vælger først derefter 2. pladsen osv.
Så send mig en mail med prioriteret ønskeliste og adresse :o).
Jeg glæder mig til at sende gevinsterne videre!

5 kommentarer:

  1. Suk ...... Hvor er fru Fortuna når jeg nu har brug for hende....
    Hilsen Mette :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige :) Øv

    SvarSlet
  3. weeeeeeeeeeee hvor fedt !!!!!!

    SvarSlet
  4. Tillykke til de heldige, og vræl det var ikke mig.
    Men fine gaver der var at vinde, æv æv

    Kh. Lis

    SvarSlet