tirsdag den 3. april 2012

Friske forsyninger fra KAUNI

Åh, hvor har jeg dog ventet - og glædet mig.
Siden messen i Middelfart hat det været meget småt med både det ensfarvede Kauni og det multifarvede Kauni.




I dag kom så endelig 2 STORE kasser fulde af det lækre garn fra Kauni i mange nye farver.
Så nu har jeg intet mindre end 11 varianter af den multifarvede og 37 forskellige farver i den ensfarvede.
Garnet kommer fra Estland, og Kauni sender derfor kun hver 14. dag.


Altså, hvor jeg dog elsker alle de fantastiske farver!


5 kommentarer:

  1. Uhh det ser godt ud, jeg skal vidst ind og lave en bestilling i aften, er alle farverne på hjemmesiden ?

    SvarSlet
  2. Det er altså bare noget super lækkert garn - hækler på livet løs i netop Kauni lige nu ;O)

    SvarSlet
  3. Superlækkert. Kommer snart på hjemmesiden med en ny bestilling!

    SvarSlet
  4. vildt flotte farver, kunne egentlig godt tænke mig at komme igang med et eller andet skrik igen...

    SvarSlet
  5. Lækre farver ...
    god påske

    SvarSlet