tirsdag den 16. oktober 2012

Vind billetter til Kreative Dage

Så nærmer tiden sig hastigt for den kommende KREATIVE DAGE i Fredericia.
 
Jeg skal have en stand - og jeg glæder mig!
 
I den anledning har jeg et par fribilletter, som jeg gerne vil glæde nogle af jer med.
 
 
Jeg udlodder 3x2 billetter.
 
Alt du skal gøre er at lægge en kommentar senest søndag d. 21/10.
Husk at skrive din mailadresse i kommentaren, så jeg nemt kan få fat på dig.
 
Jeg trækker de heldige vindere mandag morgen.
 
Håber vi ses i Fredericia!!
 
 

58 kommentarer:

  1. Håber på at være heldig denne gang! :o)

    SvarSlet
  2. Uhh, vil da gerne vinde et par billetter:-)

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    dem håber jeg på at vinde, og glæder mig til at se din stand :-)

    Hilsen Inge
    iogp@msn.com

    SvarSlet
  4. Dem satser jeg på;O)
    glambaek@email.dk

    SvarSlet
  5. Vil rigtig gerne deltage - diy@hotmail.dk

    SvarSlet
  6. Den er jeg også med på.

    SvarSlet
  7. den er jeg da klart med på, tænk om jeg kunne være den heldige...

    SvarSlet
  8. jeg er helt sikkert med - krydser fingrene.
    bedstemorskram@gmail.com

    SvarSlet
  9. ihhhhh ha, kunne være SÅ dejligt at vinde billetter, så kan jeg krydse jylland og også få hilst på dig i din stand :-) ---- mrssly@gmail.com
    MVH
    Joan

    SvarSlet
  10. Jeg vil så gerne vinde!
    Josefinehsolgaard@gmail.com

    SvarSlet
  11. Hej.... Ville være dejligt at vinde to biletter:-) Så kunne jeg invitere min veninde med til KREATIVE DAGE i Fredericia.

    Hilsen Doris

    Min mail: be_uk_el@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Hej det kunne været dejligt at vinde så jeg kan invitere min datter med. mange hilsner
    jyttegade@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Dem vil jeg da gerne vinde, så min datter og jeg kan komme afsted. Det var nemlig rigtig hyggeligt sidste år :)

    Mvh Marie S. Boysen

    marie_sidelmann@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne vinde 2 af dem :) Jeg har nemlig planlagt at komme om lørdagen
    lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  15. Uhh så langt nede på listen håber du ser mig .Jeg vil gerne vinde 2 af dem, så jeg kan komme over og se din stand :-)
    info@biomassage.dk

    SvarSlet
  16. Uha det vil jeg gerne vinde... Krydser finger.

    SvarSlet
  17. Du kan tro vi ses til messe, og jeg vil meget gerne vinde billetter.
    VH Anne

    anne@langeandersen.dk

    SvarSlet
  18. Jeg prøver lykken. Min mand og jeg tager til messe så det kunne være dejligt med et par fribilletter.
    vh. Annelise

    anlj.zier@gmail.com

    SvarSlet
  19. ønskeseddel: 2 billetter ;-)))

    lenestougaard58@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg har planer om at tage derned så det ville da være rigtig lækkert med et par fribilletter:)

    griesehansen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg vil også gerne tage del i lodtrækningen og glæder mig til at se din stand på messen

    randiborup@mail.dk

    SvarSlet
  22. Jeg vil også gerne deltage.
    Cr-glas@live.dk

    SvarSlet
  23. Vi ses helt klart. Se evt min blog med sjal af kauni garn købt hos dig. .
    Deltager gerne om billetter.

    SvarSlet
  24. Jeg tager til Fredericia sammen med nørkleklubben. Vi kunne da godt tænke os at vinde et par billetter. Vi er godt nok 4, men 2 billetter er helt i top :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte vidst min mail ;o)
      handbyhenriette @ gmail . com

      Slet
  25. Jeg skal helst sikkert en tur til messen. - Og hvis man nu vandt billetterne er der jo lidt flere penge, at købe for!!! :-)

    SvarSlet
  26. Hovsa. Glemte mailadressen!
    jette@danlogic.dk

    SvarSlet
  27. Jeg glæder mig meget til at se din stand!
    Med venlig hilsen
    Lone
    lone_greenland@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Skal helt sikkert på messen, for det er årets højdepunkt i vores lille strikkeklub;-) Håber virkelig at vinde 2 billetter, for så gør jeg min svigerinde rigtig glad, som skal med for første gang ;-)
    Min mail adr er : baf@sydfynsmail.dk

    Hilsen og på gensyn ved messen
    Berit

    SvarSlet
  29. Ihh, dem vil jeg bare SUPER gerne vinde :D

    Hilsen søs
    soesellingsen@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg håber at blive en af de heldige vindere ;) Hilsen Jette jhpilevej@gmail.com

    SvarSlet
  31. Krydser fingre
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  32. Dem kunne jeg godt tænke mig, da jeg aldrig har været til messe i Fredericia.
    meretestrik@gmail.com

    SvarSlet
  33. Dem vil jeg da forfærdelig gerne vinde til min mor og mig :-)

    Hilsen

    Vicky
    vickypigen@ofir.dk

    SvarSlet
  34. åhh dem vil jeg gerne vinde!! Leark@ofir.dk

    SvarSlet
  35. mig mig mig!!! :-)

    lisbethandersen3@gmail.com

    SvarSlet
  36. Min mor og jeg skal afsted og 2 fribilletter ville da være super...
    Mvh
    Gitte Juhl
    gittejuhl@aab-net.dk

    SvarSlet
  37. Jeg vil også gerne være med. De penge, der er sparet på billetter kan jo snildt bruges på mere garn:-) Mvh Helle
    hellesa2009@hotmail.com

    NB: Store problemer, med de der bogstaver man skal tyde, for at bevise man ikke er en robot;-)

    SvarSlet
  38. Ååårh hvad, dem gad jeg godt at vinde!!!

    anjahjorthhansen(a)hotmail.com

    SvarSlet
  39. Det ville bare være så lækkert at vinde et par fribilletter - jeg ville sige "mange tak" :-)

    gojerne(@)gmail.com

    SvarSlet
  40. Dem gad jeg altså også godt at få fingerne i :)
    lailah64 (@) hotmail.com

    SvarSlet
  41. Uha, det er en lækker gevinst! Jeg deltager helt sikkert!

    SvarSlet
  42. Jamen så skriver jeg da en kommentar, for de billetter vil jeg rigtigt gerne vinde!! :-)))))

    SvarSlet
  43. Har været af sted de sidste mange år; altid en spændende messe!!
    Jeg tager af sted søndag, og er ved at lokke kreative kolleger med fra Odense, så bilen kan blive fyldt begge veje (på vejen hjem er den altid fyldt med indkøb og kreative ideer :-))
    Siger aldrig nej til et godt tilbud...
    maibritt@saack.dk


    SvarSlet
  44. Bare jeg er den heldige ;)

    SvarSlet
  45. De billetter vil jeg da gerne vinde :-)

    annie.rosendal@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Håber jeg kunne være heldig ;-) knus Mie
    Mie.hald@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Dem vil jeg da gerne vinde.
    Har fødseldagden 26 okt. så mon ikke min penge gaver
    kunne finde et sted at bo hos på messen hihihi..
    Hilsen Pia Jensen korfitsvej 6 9280 storvorde
    ptjensen@stofanet.dk

    SvarSlet
  48. Kunne være dejligt, at vinde billetterne. Så er der flere penge til garn.

    Mvh. Karina
    superbedste@gmail.com

    SvarSlet
  49. Deltager MEGET gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  50. Gemte dit indlæg til en dag med mere tid til en kommentar. Skal vidst skrive nu hvis jeg skal nå at være med i lodtrækningen.
    Håber at vi ses i Fredericia.

    Mvh
    Kristine

    Kristine.a.mail (@) gmail.com

    SvarSlet
  51. Uha...!! Dem gad jeg godt vinde! Vi har nemlig fået fri fredag til at komme afsted og nyde alle herlighederne!!
    Vh Trine.
    dorfvej42@mail.dk

    SvarSlet
  52. Jeg skal der ned med hele familien, så vil meget gerne vinde :-)
    anja@boselade.dk

    SvarSlet

  53. Hvor ville jeg gerne overraske en veninde, som jeg skal følges med på lørdag.
    Vi ses på din stand.

    tut5220@gmail.com

    SvarSlet
  54. Uh det kunne være lækkert med billetter til veninden og jeg :D krydser alt muligt og umuligt :D piap344@gmail.com

    SvarSlet
  55. Marianne Madsen21 september, 2014

    Dem vil jeg også gerne vinde :-)
    Marianne@midtfyn.com

    SvarSlet
  56. Håber lykken kommer denne vej.

    Hilsen Lone
    lonedyrendal@hotmail.com
    www.123hjemmeside.dk/gallerithorup

    SvarSlet