fredag den 9. november 2012

Arne og Carlos Strikkedukker

Så du Go'Morgen Danmark i morges?
Arne og Carlos var inde og forsøge at lære Mikkel (værten) at strikke de populære dukker.
 
 
De 2 gæve nordmænd havde tilmed lavet værterne i dukker og strikket en matchende sweater til dem.
Der er jo ikke et øje tørt...
 
 
Du kan se eller gense klippet fra i morges her.
 
Har du lavet dine egne dukker?
 
 
Du finder bogen Strikkedukker og garnet til dukkerne (inklusiv den hudfarvede),
som er Falk, i Bettekun.
 
 

6 kommentarer:

  1. herlige to gutter, tak for link, ser aldrig morgen tv,
    de er da pragtfulde ðe to strikkende nordmænd ❤

    SvarSlet
  2. Ja jeg så indslaget - de er herlige

    SvarSlet
  3. Ha ha ... hvor er de altså herlige de to, og som de kan skabe en dejlig stemning ;o)
    Så det ikke i morges, men kunne så lige nå det her, Tak for det !
    Sjovt nok bestilte jeg bogen i går. Ikke fordi jeg har andre at strikke til end mig selv, men det er vel også helt ok ;o))
    Hvad med den hudfarvede garn ???
    Den er faktisk ikke så nem at skaffe. Er det en du får i butikken eller måske allerede har ?
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Ja, de er herlige :o).
      Den hudfarvede findes i Falk, som er det garn Arne og Carlos bruger til dukkerne.
      Og jeg har den hudfarvede i butikken og webshoppen :o)!
      God weekend til dig!
      Vh Mette

      Slet
  4. Det var da utroligt sjovt fundet på :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Hej
    Jeg så på bogen idag - var tæt på at smutte den i kurven. Men jeg er ikke garvet strikker og tænker at det bliver for stort et projekt - hvad siger I garvede strikkere??
    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet