torsdag den 24. januar 2013

Nye flotte strikke-bøger

Nu begynder nyhederne at vælte ind af døren.
 
De første er lækre bøger (og der er stadig flere på vej).
 
Den første er den seneste bog af Lene Holme Samsøe: Suveræn strik
Der er rigtig mange flotte modeller i den bog!
 

Den anden er den lækre Marius strikkebok med 45 flotte Marius strikkeopskrifter - alt lige fra IPhone cover til puder, sokker, sweatre, kop-holdere og meget mere.
 
Der er en bog mere af Lene Holme Samsøe på vej: Babystrik 0-2 år.
På pinde nr. 3 og alt sammen 27 masker på 10 cm.
Skøn, skøn bog - kommer snart!!
 


4 kommentarer:

  1. Disse to strikkebøger er straks kommet på min ønskeliste over strikkebøger.

    Det er en flot blog du har, og jeg har meldt mig som fast læser:-)

    Venlig hilsen
    Emmy

    SvarSlet
  2. Lækre bøger! Jeg har dem selv derhjemme, og de er ganske fornuftige med virkelig mange forskellige opskrifter - det er et køb værd.

    SvarSlet
  3. Hvor kan jeg købe Marius bogen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Jeg ved ikke, hvor du kan købe den nu.
      Jeg har haft den i butikken, men har ikke længere adgang til at købe den. Desværre...
      Vh Mette

      Slet