tirsdag den 26. februar 2013

Børnebøjler

Jeg rydder op.
 
Vi skal ha' nyt køkken og jeg har selv foreslået at inddrage mit nuværende syrum til køkkenet...
Øv for syrummet, men hurra for det nye køkken
- det bliver nemlig fedt!!
 
Derfor skal jeg rydde op!
Uha, hvor man dog får samlet sig meget...
Nu er jeg faldet over en kasse med så mange børnebøjler,
at vi simpelthen ikke kan bruge dem alle selv...
 

 
 
Den uden stang koster 10 kr
og dem med stang,
som både er i baby og junior størrelse,
koster 15 kr.
Jeg sender gerne med posten - en pakke u/omdeling koster 39 kr.
 
Jeg har også pakket 3 meget store papkasser,
som er fyldt til bristepunktet med stof.
Men det tager jeg med til Middelfart om 3 uger :o).

4 kommentarer:

  1. Er det nogen du vil sende med posten. Jeg er nemlig interesseret :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mette. Har du stadig børnebøjler, så henter jeg gerne et stak, hvis du giver en god pris.

    Venlig hilsen
    Edith
    Hønsestrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Edith

      Jeg er ved at have dannet mig et overblik, og der er bøjler tilbage.
      Kan du ikke lige sende mig en mail: info@bettekun.dk

      Venlig hilsen
      Mette

      Slet
  3. Hejsa, har du bøjler tilbage? :)

    SvarSlet