torsdag den 7. marts 2013

Håndarbejdsmesse i Middelfart

 
Så er det tid til messe i Middelfart.
Jeg er ved at pakke kits og glæder mig til at hilse på jer allesammen.
 
Der bliver workshops på min stand.
Hækleworkshops - og de er gratis!
(Du skal bare betale de materialer, du bruger).
 
Lene Filihunkat har sagt ja til at dele noget af sin hækle-viden med jer,
og det er bare rigtig dejligt - jeg glæder mig!
Hun er på Bettekuns stand lørdag og søndag, og der vil være workshops løbende.
Vi hækler lidt fra Arne og Carlos nye bog,
og Lene har spændende ting med også.
 
Jeg håber vi ses i Middelfart!!
 


2 kommentarer:

  1. Det lyder bare spændende, ville gerne møde Lene, men tror der er lidt for langt for mig at køre. Tænker lige over det.

    SvarSlet
  2. jeg kommer lørdag :-)
    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet