torsdag den 11. april 2013

Klippebord til salg

Jeg er nået til den erkendelse, at jeg hverken har plads eller tid til at udnytte dette fantastiske klippebord ordentligt.

Jeg har elsket at arbejde ved det og ikke skullet rydde væk, når familien skal spise eller få ondt i ryggen af at stå bøjet over et spisebord.

Derfor sætter jeg nu klippebordet til salg her på bloggen :o).

Det måler 207 x 129 cm og er 89 cm højt (kan også sænkes til alm. bordhøjde, 73 cm).
Prisen er 3.000 kr.


Jeg har også en overlocker i overskud.
Den er nysynet og fejler ikke spor.
Jeg opgraderede bare til en, der kan noget mere, og fik aldrig sat denne til salg.
Men som I ved, er det blevet tid til oprydning :o).

Overlockeren koster 650 kr.


Jeg bor i Aars, Himmerland.
Send en kommentar, hvis du er interesseret.

7 kommentarer:

  1. FEDT klippebord, hvem der bare havde plads til det!
    Overlockeren derimod er lige i skabet til min veninde så jeg har straks sendt hende et link :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie
      Ja, bordet ER superfedt!!
      Tak for at sende videre :o).
      Kh Mette

      Slet
  2. Ej, ja Tusind tak Libbie :) Jeg kunne godt være interesseret i overlockeren, men hvor i landet bor du?
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lena
      Ja, det glemte jeg da vist at skrive...
      Jeg bor i Aars, Himmerland - har lige sendt dig en mail.
      Kh Mette

      Slet
  3. Sikke et laekkert klippebord. Synd at jeg bor alt for langt vaek.

    SvarSlet
  4. Hvis overlokkeren ikke er solgt, er jeg meget intrasseret.
    Jeg kan godt hente den.

    SvarSlet
  5. Super lækkert bord, bare lidt for langt væk, må man spørge hvor du har købt det? :)

    SvarSlet