torsdag den 4. april 2013

Se mig :o) - i min nye bluse

Hold da op - det er jo næsten en hel måned siden, jeg sidst har skrevet her!!
Sorry!!

Undskyldninger er der jo mange af, men jeg skulle jo på messe i Middelfart og
i stedet lagde jeg mig med influenza.
Sådan noget lo...!

Det lykkedes at få pakket butikken sammen onsdag og stille op torsdag (begge dage med hjælp),
men så gik den ikke længere.

Hvis nogle af jer så mig fredag i Middelfart, så ved de, at den var helt gal
- og resten af messen, har jeg kun hørt om, for da lå jeg under dynen og frøs.

Min nye bluse blev færdig til messen, og jeg er rigtig glad for den.
Jeg har poseret lidt, og var ved at dø af grin samtidig...




Jeg er rigtig glad for min nye bluse
- både farve og facon rammer rigtig godt modebilledet lige nu.

Den er strikket i dobbelt Lerke fra Dale Garn på pind 5½,
og består næsten kun af retmasker,
så det går forholdsvist hurtigt.

Opskriften kan du finde her helt gratis :o).

4 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Jeg så dig på messen fredag ...
    Og helt klart hørte du til inder dynen ...
    Sikke en dejlig bluse og dejlig glade billeder
    Kh

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Super fin bluse. Har faktisk lavet en selv :-) tak for billeder og opskrift, jeg linker selvfølgelig til din side.
    mvh. Hanne

    SvarSlet