torsdag den 27. februar 2014

Vores fantastiske køkken - i billeder :o)

Nu fik jeg taget nogle billeder af vores nye køkken.
Måske I kan huske, at vi byggede om i sommer??
Der mangler stadig lidt på væggene, men ellers er det færdigt...

Vi nyder stadig køkkenet HVER eneste dag!
Det er blevet et helt fantastisk rum - husets hjerte - med lysindfald fra begge sider.
Og det fungerer helt perfekt som køkken-arbejdsplads.

Jeg er glad!!! SÅ glad :o)!




Vores køkken er fra JKE i St. Ajstrup - og det kan anbefales :o)!!

6 kommentarer:

  1. Det er veldig lekkert. Og jeg liker den lille sitteplassen unde vinduet.
    Der savner jeg også et heklet/strikket pledd.......så må du igang ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det da bare blevet flot - og funktionelt :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot!!!!

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud

    SvarSlet
  5. Det er jo sådan et køkken som jeg drømmer om. Det er bare smukt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Det er super flot. Minder lidt om vores i opbygning.

    SvarSlet