onsdag den 20. august 2014

Art News - avisblusen

Denne trøje, Art News, er bare stadig lige skøn!
Marianne Østergaard designede den for Jyllands Posten i 1990.


Siden er den mørke kommet til - og den er bare helt vildt flot!!
I Bettekun har vi Art News i begge farver!

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg elsker farver
og jeg er vild med Mariannes måde at lege med farverne på.


Her er det tørklædet stribevis.


Og pulsvarmerne Felter er på vej.

Der kommer løbende flere kits og modeller fra Marianne Østergaard i butikken.
Så følg med!



4 kommentarer:

  1. Jeg så en på Fanø for mange år siden, og faldt pladask for den. Har aldrig fået den strikket. Fåes den som børne model?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla.
      Ja, den fås som børnemodel. Den hedder Kid News og koster 425 kr for et kit str. 2-6 år. Man kan også købe blusen færdigstrikket til 675 kr.
      Venlig hilsen Mette

      Slet
  2. Den der Art News ville jeg ønske, at jeg orkede at strikke.....

    SvarSlet
  3. Det er godt nyt. Jeg er vild med Marianne Østergårds skønne modeller. Strikkede selv et par stykker engang i starten af 90erne - og mon ikke tiden nærmer sig igen ? ;o)

    SvarSlet